kecewa...
Wednesday, February 23, 2011 ❖ 5:50 PM ❖ 0 talks

:face1:aku sedih yang teramat shangad....:face60:
knp dea wt aku cm ni....emoticon02ap salah aku kat dea....:s::s:
aku da shayang dea shangad2x...susa nk lpaskan dea
wlaupon aku da cuba,,,:118:semakin aku cuba smakin skit ati aku
bahkan air mata akuMonkey pink flower4xhenti2x mngalir....knp
ni cmue harus berlaku kat aku,,,
aku xmnx tuk:t: d sayangi dgn cre cm ni,,
aku xmnx tuk jd awek ko....:c:
ko yang mnx,,,emoticon15da tu ko juga yunk
mnx clash:68:knp ko wt cmua ni kat aku....:s:
aper salah aku kat ko....:face60:
knp ko wt aku cm ni ckli...
benci shangad ke ko at aku....Monkey pink flower23
aku da wt ap yang ko nk...
ko nk g****** aku:89: bg...ko nk tu aku bg...
aku nangis :Very sad:(bagi nk rak pon cm xguna...
ko xhirau langsungg....
bahkan ko xpduli pon ap aku ckp....emoticon26
trok cgt ke aku ni....:face41:ya allah tlong
aku..aku da xlarat la cm ni,,,,
aku xsnggup nk tgok dea nn pompuan lain...
:face36: lagi2x nn budak cpital "h" tu...
ya allah aku xsanggup...cute3 jgn d sbbkan
budak cpital "h"
ni post psal apek la dea brubah hati...
ya allah klau btol la psal budak tu...:face54:
aku adlah orang yng akn mmbenci nya wt
slama-lamanya....twistedtwisted lgi stu knp budak tu wt cm uh..
kan dea da xad ap2 lg nn apek...so y lgi nk ckp
"aku rindu sangat2x at dea"
y kne wt cmua tu....:face73:knp ko tgglkan dea mser korang cple mse tu...
ckunk bler dea da nnoarng lain bru a nk sibuk nk tulis itu ini,,,
knp xwt mser korang bercintan-cintun dlu...
knp nk wt ble dea da ad pngganti ko... :15:
or ko mmg sngaja nk rosakkan hubungan aku nn dea...
aku tau wlaupo apek xcyunk aku spenuhnya...
but dea still cyunk aku,,,,,
knp knp knp knp knp knp knp knp knp.....:s::s:



OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: