bushan,,,
Monday, February 14, 2011 ❖ 7:28 AM ❖ 0 talks
http://www.youtube.com/watch?v=pcwlqAE2p14
hai,,,:57:
rse x mcm ap yang rse:89:..borink cangat,bushan cangat:88:,serabut cangat,ak:argh:u da jg sengal la plak:42: ..hahahhaha boley jadi gila ip mcm:72: ni,,grrrrrrrrrr streessss la cm ni,,mne cmua orang aku syang ni,,
:55:rindu cgt2 nn korang,,huhuuh:85:
btw bushan2x:81: pon aku ad jugak ad orang yang teman aku...huhuhuh aku xsangka plak ad orang cyunk aku...dea ni la da la handsome:27: :) n dea gak care gila at aku,,,:34:cyunk gila kot at dea:face2:...huhu harap cgt dpt couple nn dea:h:,,,
but aku rse wt mser ckunnk ni mustahil kott,,,dea nk mnx couple??
coz dea still xdpt lupakan excouple dea..cute3
huhu aku xtau la pe sbb:103: dea xdpt cgt lupakan budak tu:face18:,,,ctiap kli aku tnyer msty dea ckp nnty atau xpon dea ckp "xader bnde yang nk d ceritakan"
huhu :60:bila dea cjo cm tu ishhh mrh sungguh...aku ni la da la lembap ckit(huhu ckit je xbnyak ok) but dea mmg sweet la,,,ieeeeeeeeeeeeeeeehhh:86: geram sangat tgok muka dea,,,huhu(tapi kan muka dea mcm baim wong pon ad):45:hahah prasann
aikkk bia la n suka ati aku la nk puji dea ke x:face26:,,,blog ni aku yang empunya so suka ati aku la nk ltak ap n tulis ap...korang peduli ap,,,,?
but gembira aku pon xlama coz ckunk aku syak dea still cyunk dak uh...issshhhh sedihhh tol aku,,\
btw aku share link kat atas uhh..kte layan sme2 okhahahha...jadi jiwang kejaphhu xsalah kanMonkey pink flower6

T H E E N d
cute4



OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: