cinta oh cinta....
Monday, February 14, 2011 ❖ 6:49 PM ❖ 2 talks
salam:86:....huhu plik kan cblom2x ni :face2: post aku nga dalam kesedihan or sgla whtever tu,,,,,
tup tup tup ckunk da bhgia plak da..:123:hahha bisa la tu lumrah hidup mnusia...kadang berduka@bersedih kadang gak bersuka@gembira....ad gak adang dea d atas kadang d bawah,,,:86:(alamak bnyak gilerr aku punya kadang ni)heheheehh biarla aku pnye blog :n:kesa plak aku ekhh,,,huhuhuhuhu btw handsome "bie" aku huhu....handsome kan ala2 baim wong pon ad,,,ekhhh lo xclpa cmlm aku ad bgtau gak psal mamat yang mcm baim wong tu kan,,hahah ni a dea...ad iras x..:120:
huuhhuhuh but aku syunk dea ukan psal dea handsome ke ap....tapi dea mmg baik cgt2 nn aku,,,that y la aku jatuh cinta ngan mamat botak yang dpat gelaran:86:"apek botak+sengal+" at dlam fb..huhu cian cyunk aku ni...hahahah tpi nsib bek la dea jnis yang fhm so dea xad la amek ati cgt,,,hhuh sportik gle kot mamat ni,,,,hahha korang korang jgn jelez ok....hahahha "WEY APEK ALOHA AKU SAYANG GILA AR KAT KO UMMMMMUAACHHHHH":86:

emoticon30


OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: