Kesedihan,,,??
Saturday, February 12, 2011 ❖ 3:45 AM ❖ 0 talks
aku :Very sad:( tengah sedih ni...mne cmue orang yang aku sayang pergi ni:67:,,,
ble aku perlukan korang,,,
korang cmue xader:face29: ,,,
np bila korang cmua ad masalah aku
sentiasa ad disamping korangblogger-mysweetden.blogspot.com..aku sentiasa
ad di sisi korang...sentiasa ad mnemani korang...
tapi kenapa kenapa kenapa:damn:(...
knp korang cmua harus mempersoal kan itu ini ctiap kali aku mnx
tlong..:s::face63:
salah ke sekali sekala korang trus je bg persetujuan,,,,,,,
aku mcm gambr ni:face41:,,,sentiasa berada dlm ksedihan:face37:...
ksedihan yang ku sendiri xpasti ble kah akn berakhir...
knp cmua harus berlaku:face59:...
salah ke untuk aku nk rasa bahagia walau hanya untuk sementara wktu
:116:mengecapi kebahagian:face53: yang pasti akn hilang kembali:face58:,,
mengapa orang2x yang dahuluemoticon21 menabur janji nk bhgiakan
aku kini orang itu juga la yang igin melihat kehancuran dlm
hidupku,,,:88:
arghhhhh aku da xmampu lagi :face47:untuk mnahan penderitaan ini...
ya Allah ampunkan la aku,,,,
ampunkan la dosa2 orang yang mnganiayaiku,,,
:face24:
The End

emoticon31


OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: