About Me
Wednesday, March 30, 2011 ❖ 2:51 AM ❖ 2 talks
assalamualaikum....haii all bloggie
thnkss sudi melawat blog buruk cye..
haha saya post enty kali ni ad mksud auu..hahhaha
nk tau x...
bg cp2 yang nk tau bce cmpi abez ..
jgn smpi ad yang tertinggl..
ip yang xnk bcer bole tekan (X)..
hahah ok let start..

sebenarnye saya nk bg tau something psal cye..
hahah jom jom skodeng

:m:saya xsuka orang yang ckp cye bajet hawt,poyo,gedik n sebagainya
:m:saya xsuka orang pksa saya tpi saya suka paksa orang haha _PELIK_
:m:Saya suka mkn strawberry cecah dgn coklat puhhh sedappppp
:m:saya juga suka mkn ayam penyet dkd wangsa walk sedapp gilerr
banyak nye SAYA haha alorhh excally xsuka mkn2an yang berlemak biasa la pompuan msty nk jger bdn kan hahahahha.....
:88:saya nk blog saya cantik,comel,pling meletuuuppp hahaha n semuaa la...wahh TAMAKK..
:88:xsuka orang copycat ni,,,!!!
:88:jgn hina blog saya
:88:ip da bcer entry saya uhh tlong la gatal2kan tgan uhh komen,,xksian kehh akuu da type bnyk2x^__^
:88:kalau suka blog saya sila jadi orang comel yang baik hati dgn memfollow saya...
:88:kalau nk kenal saya juga boley add saya di facebook...
:88:kalau awk juga nk jdi tetamu vvip saya sila tick LIKE..

wahhh suda melampau bnyk gilee akuu pnye warning tuk korang.....haha ye kehh warning haha pape je la...
btw tengss bg korang yang sudi bce...lovee arrr


OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: