contest belog-saya-comelkan..?
Thursday, March 31, 2011 ❖ 11:12 PM ❖ 0 talks

heyy korang2 ad berita tergempar ni...
hahaha nk tau ap dea..
jom kter skodeng rmaix2...
hahhaha



jenjeng
"
"
"
'
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
hahaha exactly aku ari ni nk join comtest
yang d buad oleh nad dan tasya
hahaha cbb ap aku join contest ni..?
nk tau knp..?
hah xad la sbnrnye saja je nk cuba nasib..
tajuk contest ni 'belog saya comel kan..?'
cm biasa la
stiap contest msty ad
syarat dea kan haha
jom bce sme2x

SYARAT-SYARAT yang mudah lagi senang:
  1. jadi follower blog Nadd dan Tasha (WAJIB)
  2. tulis satu entry pasal contest ini dengan tajuk contest "belog saya comel kan?"
  3. paste-kan banner kat atas itu pada entry korang dan link-kan sekali
  4. tag kepada TIGA orang dan makesure dorang tau, okey?
  5. lastly, tinggalkan komen anda beserta URL blog pada entry ini atau entry di blog Tasha untuk memudahkan kami terbang terus ke belog comel anda tu (:
TARIKH TAMAT: 12 JUN 2011
saya nk tag


OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: