Contest Memek Muka Comel^_^
Tuesday, March 29, 2011 ❖ 12:43 AM ❖ 2 talks



assalamualaikum smua...
hahahha nk tau x ....?
hah xnk tau suda nk bgitau orang yang comel je....
haa korang comel x...
ip korang comel korang bce k entry aku kli ni...
coz entry ni mmg mnrik....
lagi2x kpd budak yang terasa dri dea tu COMEL
sila bce dgn teliti ok..
haha suda suda merepek je aku ni...
ni akuu nk bg tau korang yang aku bru jer join contest
memek muka comel yang d uat oleh kak farah...
jom la join ramai2x...
hahha tpi contest ni mcm blogger yang lai juga
msty ad syrat2 pnyertaan dea...
haha tpi memandangkan aku mlz nk type korang bce je la coz syrt2 dea
boley tahan panjang jugak..hahaha
n aku nk tag
hope korang sudi join....^__^


OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: