Sunday, March 6, 2011 ❖ 11:14 PM ❖ 2 talks
salam...
hari ni saya ad dua bnde nk shre miire share kad korang...haha
satu happy but satu lagi xhappy...
biasa la tu adat setiap manusia kan....msti ad suka dan duka
yang pertama aku nk cerita yang xhappy lu ar..
cm ni td mse last pried mse BM....
saya nn geng2x saya xmsuk library...sbb kne susun meja untuk exam esok..
uhh bnyk plak yang lepak kad kelas
tapi dorang pon bukannya tolong susun meja uh..dea tlong tgok+mnyibuk ad la..
aiss arap kan jdi laki je,,,
hahah da smbung cerita blek..mser nk susun nme plajar mngikut register
kawan saya tegur..?
dea ckp "ko pki bju dlm bersilang ke..?da tu kte ckp "mana ad"
da tu dea ckp lagi"knp ad tali pnjg kad bkang ko"....
da tu kter raba la kn..hmm sah aku pnye tali tututututttttttttt terlepas..
ya Allah malu nye hanye tuhan saja yang tau...
da tu saya cpt2 py toilet tuk btolkan..hahah


FULLSTOP


cerita yang ke dua plak haha td mser kad kantin skolah smkhk ..
saya ad cadang kan dekad geng2 saya..
"ap kata kte wt nme kumpulan"
da tu tgok reaksi dorang pon mcm tertarik..
da tu kte ckp kte pnye nme kumpulan tu berdasarkan warne..
so d sbbkan saya suka wrne purple so saya amek wrne PURPLE ..kan saya yang nme eliey dea glerr PINK...faznie plak PUTIH..faziera plak wrne PEACE.....
HAHAH all 4 p...
klas pon 4p..
so saya ckp ap kte jd p bunched...
dorang xnk coz malu nnty kantoii yang ktorang ni bunched..hahahahah




fullstop..




OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: