Sayang kaww sangat2x..
Sunday, March 13, 2011 ❖ 7:45 PM ❖ 0 talks
salam...
rinduu la da lme xpost kad sni...
excally bz ckit..
lg pon saya xtau nk post ap kad sni..
so sye bnyk mneroka orang lain pnyer blog...hahah lawa2 la
jelez saya tgokk...
da la restart blek..excally saya nk cerita nn korang2 yang sudi dgr je..
yang xsudi..shhhhh py jauhh2x xnk kwn:face37:
:face29:cmlm kte nangis lagi...
knp la ekhh saya slalu dpt bf yang still cyunk kan ex dea....
adoiiii ip cm ni cllu ble saya nk rse d syngi.
xkuat la cm ni..ptut ke aku ptus asa...?
ptut ke akuu antii laki..?
but stiap mnusia yang lahir kad dunia ni ad psangan msing2x..
ble la saya nk jmp someone yang btol2x sayang saya..
adoiii tension tension sllu kne jd orang ke-2..
4 Azmi Nafis i really2x love u dear..
bby harap b dpt lupakan dea..bby sayang b sgt2x.
k fullstop..
bye korang...ummmmmmuuuaaaxxx




OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: