weyy nk bgtauu nii...
Friday, April 8, 2011 ❖ 7:51 AM ❖ 0 talks
salam kpd orang2 kerdil yang tengah
membaca,menyekodeng(ehh ad ke perkataan ni)haa hentam je la,
lgi salam kpd budak comell yang
telah luangkan masa dtg tgok blog buruk akuuu ni.
thnkss korang sayang korang ketad2 tau x..:67:
ha berbalik pada tajukk
hari ni akuu nk bgtau korang yang akuu
dpt no 2/29
haa happyy la kn sekejap..
n untung akuu la baikk kan
sebab walaupun akuu xstudy langsung
sentuh buku pon haram kan
tapi alhamdulillah la
walaupon xbljar
but still ley dpt no 2..
huhu (rauda ni bangga diri plak)
hehe xpe ckli2x
but akuu still xley bangga
kunk xpsal2 periksa pertengahan tahun
merosot la plak habiss akuu
....


haha fullstopp


hmm ni akuu nk share kad korang sikit...
weyy korang nk tau x td kan mse tengah bljar tasawwur
akuu py jmp ckgu math akuu nk
py mnx markah untuk member aku
yang ckgu terlupa untuk ltak markah tuk dea.
mse tu akuu kua xpki stokin
haha budak mlz...
harap maklum
haha da tu kan mse da blek tu akuu crik stokin akuu n
da xad...lose allready

huhu ksian akuu...
alery2x akuu da mjokk bru dorang nk bg tau yang
dorang sebearnye yang ksihh nyorokk
perghh buad aku bengkek je la kan..
fullstop.




:67:


OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: