Serabut....!!
Friday, July 15, 2011 ❖ 8:13 AM ❖ 0 talks

hey guys.....
salam smua....' da berhabuk kan blog akuu haha
amacam korunkk
sehat x...?
lau xsehat py terjun lombong sana hahaha
......kejam gler kan akuu..
hehe xla wey aku gurau je
saja nk release tension serabut je otakk akuu nie haa
mcm2 mggu nie jd..
gerunn plak
alahmdulillah skunk aku da ad kad umaa..
tpi bnyk pulak pantang arang kne jaga skunkk nie
grrr sukaaa dgn rules bru nie haishh
bf plakk entah ke mana lma xdgr khbr nie..
rndu sgt2 kad dea ouhh....
mser tu dea oversea pon dea ad gak on9 tpi ckunk nie
new status dr dea pon xad...
cblom dea jnj nk tnye khbr akuu....
tpii tggu punya tggu xad jugaa...
agk sedihh la jugak kannn...tpi nk uat cm ne aku kne la
phm dea...!!
wlau ap pon hari2 aku sntiasa tggu mcg n khbr dr dea...
sumpahh rinduu kauu glee..!
nk menangis pon ad...tpi akuu xley nangis nty dea marah akuu
dea xsuka tgok or dgr akuu nangis n akuu jnj nn dea aku xnk nangis
tpi nk uat cm ne kan kalau da rndu kad org tu xkan la kte nk jd mcm tggul n
org yg xad hati dok diam n berlagak mcm xad ap n xad persaan...
ouhh itu bukan la perangai aku n sifat akuu...
aku seorang yg termat sensitif n jiwa ku mudah tergugat..!!
tpi aku harap aku d tetap kan hati kad dea sorang je...
n cblom dea pergi oversea dea jnj dea xkn pnh tgglkan akuu n
dea ckp dea perlukan aku dlm hidup dea...
ouhh so sweet...
hati akuu berbunga x terkata sumpahh akuu sungguh terharuu bila dea ckp cm tu kad aku
bie i love you damn much much n too much dear.....
i need u n always need ur ------<@



OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: