No body is perfect laa.....!!
Friday, December 23, 2011 ❖ 5:35 AM ❖ 0 talks
Assalamualaikum..
saya kembali mngapdate blog hodoh aku nie.....
kli nie dg cerita yg agk2 mngecewakan aku , bukan setakat kecewa tpi TERAMAT KECEWA...!
nk tau knp ??
yg nk tau truskan mmbaca yg xnk tau boley tekan (X ) cepat2x...
bg yg nk tau kita smbung bercerita lgi ok..
mser cti skola mser uh aku ad la kje kad stu tmpt nie..
kiranya first day aku kje uhh ok la kan sbb dpt kwn bru cmua uhh...
then dpt seminggu aku kje at situ
my bos dtg nk bincang something...
(#hari2 pon dea dtg tpi kli nie lain skit)


Bos:lala arhh u ade kwn mau kje lgi ke..?
(longhat cina nme shorcut aku kad tpt kje Rara)

aku:ader !!kak amy mau pkerja lagi ke..?(kak amy nme bos aku)


Bos:yer lohhh senai n tj mart(kwsn johor kulaijaya)
xad org jge mehhh..lau cm tu u sruh kwn u dtg mali sni besok arhhh

aku:ouhh itu mcm kahh ...ok la besokk sya sruh mereka dtg.!!!

dan akhirnya mereka d terima bkerja...!
fisrt day stu kwn sya tu ok xad ap mslah tpi yg stu lgi uhh dea xley cover sbb sales xmmuaskan...!! so kiranya aku kne tuka tmpt dea n dea kne tuka tmpt aku(tmpt aku nye kdai bsr xya cri costumer tpi costumer yg dtg,tpi dua kdai tu lgi jnis kdai kiosk so kne cari sales.!)
situation da ok blek dpt sminggu lagi uhh tepat nye 22.12
dorg nk cuti sama2x...
tpi aku da ckp dlu k cuti trikhh tu sbb nk clebrate my anniversary...
tpi saya mmbanah sbb last week aku da mngalahh bg dorg cuti awl...
n d sbbkan sala phm n xbertoleransi nie....!! lgi stu dorg nk cuti sma2 mmg xboley la kan...! da la xckup pkerja!!! then aku tgur la dorg kne la fhm kas situasi n jgn pntgkan dr sndr...then dorg xley terima tguran aku...the end!!
aku ptus sahabat/best friends dgn dorg..!!
walau ak da pnh mnx maaf kad dorg tpi mereka ttp xboley terima maaf aku..!
adkh ini adil untuk akuuu ...??? give ur reason ???


OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: