It over already :(
Saturday, February 4, 2012 ❖ 7:11 PM ❖ 1 talks


assalmualaikum smua:)
selamat menyambut maulidur rasul 1433H/2012M
Kepada smua umat islam d Malaysia

hari ini sy bukan nk bercerita psal maulidur rsul tpi
psal dr sy yg sedang d landa gunda gulana:(
nak au knp ..?
jum troskan bce okayyy


:pagii tdi aku bgun tdo mcm biasa dlm kul 7 nk dkat kul 8.biasa bgon pgi aku tros call bf akuu :)
tpi pgi ni aku call dea xangkt2 xtauu plakk knp kann.Aku tros cal smpi kul 10.30 tpi x angka jugakk:) kauu org boley bygkan aku cal since kul 8 smpi kul 10 lbey tpi stu pon xad yg dea angkat .kcewa hati x siapa yg tau :) tpi aku pendamkan sbb aku tauu nnty mestyy dea call akuu jugakk:)
jangkaan aku btol kul 10.57 pg dea call aku . tpi pnggilan tu x msuk akuu xtau la sbb ap .mcm mne aku tau sbb aku dpt msej dr maxis ade stu pnggilan x d jawab. so aku tros la call dea blek sbb tkod dea mara aku kan . da tu aku cal dea angkat then dea mara2 aku :) aku tetap wat relax je sbb aku tau lau aku layan kmarahn dea mmg pnjng la gdoh tu kan :) then dea matikan handphone:) then kad hndphone aku ad bunyi msej
dr Mr.Pritt aku buka first msej "sygg sory b x dpt dtg, kpla bie pneng sgt " okkay dlm hati aku xpee akuu x kesa sbb smlm aku bru je jmp dea :) lpas tu ad bunyi msej lagi dr Mr.Pritt jugakk
dea ckp "siall punyaa pompuan , aku xkan png mncoll dlm hdupp kau lagi" ya Allah hnya tuhan yg tau hancurnya hati akuu. Secara automatik , mngalir air mata akuu . sumpahh bukan kerana msej dea tpi kerana sikap dea.dea xpkir ke aku cal dea since kul 8 smpi kul 10 lbey ntah bpe bnyk kli ntahh misscall msuk kad handphone dea tpi dea cal skli je then bukan aku sngaja x angka dtpi mmg xad msuk kad hndphone aku yg msuk hanya msej dr maxis bgtau ad SATU misscal dr dea.. SATU weyy bukan SEPULUH .kau dpt byang kan x bf kau hina kau semata2 kau xangkat tpon kau hnya untukk SATU panggilan:(

aku xtau nk ckp ap sumpah mmg aku terkilan sgt dgn sikap kau syg .. aku tau akuu mmg xley hdup tanpa kau tpi aku jugak xboley bia kan dr aku tros2 bergantung dgn kau..selama nie mmg kau teringin sgt kan nk kita BREAK . tapi aku yg tegah sbb akuu sayang kau lbey dr segala2 yg aku ada. Skarang aku akn ikut permainan kau . aku akn lpaskan kau tpi bkn sbb aku benci tpi sbb aku syg kan kau . aku buad andaian selama nie kau x bhgia dgn aku . sbb tu kau sllu ajk kita BREAK . xpe syg aku redha klau itu takdir yg kau tentukan untuk hbungan kita :) aku terima dgn hti yg terbukaaa syg !! terima kasi sbb jdikan smlm perjumpaan yg terakhir kitaa. ptut la kau luk aaku lme2 mybe sbb kau tau kita da xkn png jumpa lgi pas nie kann :( xpe ap2 pon aku ucapkan terima kasih sbb sygkan aku , beri aku kasih syg n cinta , halalkan ap yg kau pnh bg kad aku . aku mnx maf klau2 aku pnh buad kau mara, skit hati,tertendang,tersepak , tercubit. aku mnx maf dr hjung rmbut smpi hjung kaki :) aku harap kau bhgiaa sygggg

kenangan bersama kau xkan pnh aku lupa smpi bila2x n kau akn sntiasa ad d ahati aku xkan ad sapa yg mampu mngubah hakikat tu :)
selamat tinggal cinta !


OLDNEW

Adda Elle , 21 y/o, Fiance's Mr Rozi,! Welcome to my blog! Please be nice here and don't forget to follow me !?












AdaaRaudah

Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: